Kanadalaisen journalistin Naomi Kleinin kirja No logo nosti hänet sukupolvensa aktivistipiirien maailmantähdeksi. Suomen-vierailukin lokakuussa 2001 oli mediaspektaakkeli.
Brändejä käsittelevän kirjan kirjoittaja ei halunnut olla itsekin brändi.
– Minua häiritsee se, että minua käytetään koko tämän liikkeen brändinä. En halua olla kuuluisuus, hän sanoi Vanhalla järjestetyssä yleisötilaisuudessa.
Eikä Klein pitänyt siitäkään, että No logosta yritetään tehdä ikoni.
– McHallitus ei sovi joka paikkaan, ei ole mitään one size fits all -mallia, enkä yritä luoda sellaista.
– En rakenna utopiayhteiskuntaa, mutta haluaisin kyllä lukea sellaisesta.
Positiivisena asiana Klein piti sitä, että naiset ovat nousseet liikkeiden johtoon aivan uudessa mittakaavassa.
– Esimerkiksi Skandinavian Attac on hyvin naisvaltainen, and it rocks.